Sista april!

Valborg firades i Docksta, vi var bjudna på käk hos Familjen Bergström, mycket trevligt. Blev några öl/cider, brasa och trevligt sällskap. Sedan fick vi sova över också, tur det, annars hade en av oss fått lov att köra hem. Så dagen efter spenderades mycket ute i solen, jag va barnvakt medans Fredde och Petra fixade lite med gården. Jonas tog med Benny på fisketur ute vid kusten, så dem hade trevligt dem med! Här kommer lite bilder!


Grillmästarna Fredde och Benny fixar käk!


Benny och Leo kom riktigt bra överens!!


Yeeah...


 Jag är varken så rödhårig eller blek. Men jag var lätt så glad som jag ser ut!


Oj, nu brinner brasan nu måste vi skynda oss ner


Nu börjar vi närma oss!


Söta Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback