Inte ett moln...

... så långt ögat kan nå, inte en droppe regn...

Vilken underbar helg vi haft. Mycket sol och mycket värme.
Trots att halva lördagen gick åt att gnälla att det var för varmt, så har det samtidigt varit himla skönt.
Jag känner hur jag får energi av all sol.... SKÖNT!
Skönt att inte gå och vara trött hela dagarna, men det kanske inte bara beror på solen, beror nog på att jag inte har haft tandvärk på 1,5 vecka.
Igår var jag och tittade då lillebror spelade fotboll... sen drog jag iväg till docksta på e.m för att kolla läget.
Trevligt!
Idag har jag hunnit med massor... började dagen med frukost på balkongen, sen satt jag kvar ute i solen...men det var så jobbigt, så till slut la mig på balkongen och sola. efter några timmar var jag ganska less så jag började städa, och det måste varit solen som gav mig energi, har hunnit med att damma, städa, skura, putsa fönster, satt upp sommargardiner.
Nu känns det fint här hemma.

Saknar min Benny otroligt mycket dock...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback