en bättre dag!

Igår var ingen bra dag. Dels hade jag sovit som en skit natten till igår, och tandvärken hade satt sina spår.
Jag är ofta trött, less, ledsen och orken är helt slut. Jag skulle egentligen tvätta igår, menistället sov jag bort 3 timmar efter skolan, vilket förmodligen var välbehövligt. Jag har inte mycket ork till övers överhuvudtaget.
Idag känns det som en bra dag, jag fick sova hela natten så skönt, har knappt haft tandvärk idag, hur underbart är inte det, och jag har tagit igen tvätten jag missade igår. Så nu tvättar jag för fullt. Var ett måste eftersom jag ska träna ikväll, och mina träningskläder stank nog svett.
Imorgon 12.30 ska jag till tandläkaren...som jag längtat denna vecka.
Fixar han bort min tandvärk så tror jag att jag ger honom en kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback