vårkänslor

Det var några dagar sedan jag bloggade nu.
Har varken haft lust eller nånting att blogga om, samt bara kännt mig riktigt less.
Har massa saker att blogga om idag, men jag börjar med att säga hur underbart väder vi har.
Det är bart på vägarna nu, och nästan på alla trottoarer.... yeah, nu längtar man verkligen till sommaren.
Elin: Jag tror inte alls det är nå mycket snö kvar nästa vecka då du anländer till norrland :)

Jag har vart och shoppar en vårjacka på stan... var inte alls tänkt så, men gick förbi en på HM, och jag handlar aldrig på HM, och gillade den, och den fanns dessutom i min storlek. Så fick det bli en ny jacka!

fler inlägg senare, samt lite bilder på mina senaste halsband. KÖP!!!


Kommentarer
Postat av: Ajlin

Jäääj, ingen snö! Fan vad glad jag blir. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback