Tidsfördriv

Hur gammal är du om fem år? 30 år, shit!

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Benny

Hur lång är du? 167 cm.

Vilken är den senaste filmen du sett? Patrik 1,5

Vem ringde du senast? Benny

Vem ringde dig senast? Pappa

Hur löd det senaste sms:et du fick? vet inte, har inte telefon i närheten. Men nånting att "jag hör av mig när vi närmar oss stan"

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Tycker inte om att ringa, så jag svarar sms

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta, sen 25 år tillbaka 

När såg du senast din mamma? i eftermiddags

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du i dag? 12

Vilken är din favoritjulsång?  Oj, alla julsånger är underbara

Vilken är din favoritplats? Sängen är ju underbar!

Vilken plats föredrar du minst? Tvättstugan...usch vad tråkigt det är där

Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har 2-3 barn, hus, jobb på sjukhuset.... klassiskt svensson liv!!

Vad skrämde dig som barn? Dem äldre killarna i skolan

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Verkligen skratta? Shit de va längesen... tragiskt

Hur stor är din säng? 1.60

Vem sov du senast tillsammans med? Benny

Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

Hur många kuddar har du i sängen? 5, 4 till mig och 1 till Benny :P (varav en jag har vid benen)

Hur många landskap har du bott i? 3

Vilka städer har du bott i? Örnsköldsvik, Östersund, Umeå, Örnsköldsvik igen!

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota är skönt, och man slipper tänka på vad man ska ha för skor. Hatar skor!

Är du social? Ja de är jag väl

Vilken är din favoritglass?  All glass e lika god

Vilken är din favoritefterrätt? Hallonpaj kanske, eller hallonglass, eller nånting annat med hallon... jag älskar hallon

Tycker du om kinamat? Ja vad gott, och vad längesen

Tycker du om kaffe? Ja, fast jag är inte beroende av kaffe!

Vad dricker du till frukost? Oboy, om jag äter frukost!

Sover du på någon särskild sida?
 NJae....alla sidor. Jag rör mig väligt mkt!

Kan du spela poker? Jo

Tycker du om att mysa/kela? Ja de är väl härligt

Är du en beroendemänniska? Näe...

Känner du någon med samma födelsedag som din?Kände... i lågstadiet var det 2 killar i klassen som fyllde år samma dag som mig....

Vill du ha barn? Ja, det vill jag verkligen

Kan du några andra språk än svenska? Engelska

Har du någonsin åkt ambulans? Nope

Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!

Vad spenderar du mest pengar på? eh... räkningar och mat :(

Äger du dyrbara smycken?
 ett..som jag fått av mormor, som hon fick av morfar då dem förlovade sig eller nått.

Vilket är ditt favoritprogram på tv? ja du... inget ja kommer på sådär, ser på så himla mycket!

Kan du rulla med tungan? ja

Vem är den roligaste människan du känner? Roligaste?? Benny kanske, eller någon rolig människa i östersund... där kryllar det av roliga människor.

Sover du med gosedjur? nä... inte nu längre.

Vad har du för ringsignal? Någon vanlig ringsignal...?

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja mamma har sparat massor av kläder!

Vad har du närmast dig just nu som är rött? en tavla

Flirtar du mycket? Nä de tror jag inte

Kan du byta olja på bilen? Nä... vad har man killar till? :P

Har du fått fortkörningsböter någon gång? ne

Vilken var den senaste boken du läste? Ro utan åror (rekommenderas)

Läser du någon dagstidning? Aftonbladte på nätet och öa

Prenumererar du på någon veckotidning? Nä, men Kalle Anka prenumeration fick ja i julklapp :P

Dansar du i bilen? För fet för att kunna dansa i bilen

Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslista

När var du i kyrkan senast? i somras då Magnus och eva gifte sig

Vem var din favoritlärare på högstadiet? Ulrika som vi hade i svenska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback