tvådagars

Det blev fest igår också. Vi drog iväg till docksta efter mycket velande fram o tlllbaka vid 19-tiden.
Söder hade inflyttningsfest, så det var trevligt. Han har flyttat in i min och Dannes gamla lägenhet...kändes lite konstigt, fast den var mycket mindre än jag kom ihåg att den va...men det kom inga konstiga vibbar eller sånt tillbaka. Han få i oss bra mycket, sedan fick vi höra att folket skulle in till stan, vi hade ju fixat sovplats, men vi trängde in oss i taxin och hängde på, tanken va väl att vi också skulle in på krogen men någon va nog lite för full, (inte jag) så det blev max och sedan hemgång.
Trots att jag festat både fredag och lördag är jag inte ett dugg bakis, och inte ett dugg trött.
Jag känner mig som en 18åring igen! NU har jag festat klart den här våren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback