Shopping...

Jag fick 500 kr av mamma och pappa i födelsedagspresent, för att köpa ny bh å så. Mina är ganska utslitna nu, och dem skaver, så jag begav mig ned på stan idag efter att jag vart på vårdcentralen och lämnat cellprov. (blev kortdag på praktiken) så jag passade på...
Tror ni jag hitta någon BH?
Jag va först in på Lindex, dem burkar ha bra BH:ar, och min favorit köpte jag där, men icke. Fanns inte en enda snygg BH, sen vidare till Kapp Ahl, Åhlens och till och med fin in under och den i Gallerian (glömt namnet) va jag in på, dem 2 dyraste affärerna. Är det BH modet det är fel ¨på nu eller?
Eller finns det bara snygga BH:ar för dem som ska ha A kupa?? SUck... hur ska jag finna några snygga underkläder...

Sen då jag gick uppåt på gågatan, mötte jag ett gäng fjortisar. Gissa vad dem hade på sig??
Kortkkjol, sommarskor, och en kort jacka. Ska påpeka att dem inte heller hade några stumpbycxor, dem va barbenta!! Dem trodde nog att sommaren va här redan....


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har för väldigt längesedan upptäckt att det är nära nog omöjligt att hitta en BH i den här stan (och de flesta andra med, för den delen). Jag är dessutom för smal under så omkretsstorleken finns knappt, än mindre i kombination medrätt kupa. Suck och stön.



Jag har fortfarande på mig långkalsonger under byxorna, det tänker jag fortsätta med tills jag börjar svettas!

2009-03-19 @ 09:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback