Nu var det min tur

Idag kom mina nya grejor jag beställt.
I love it!
Jag har beställt smyckesdelar, pärlor och kedjor och sånt, och bestämt mig för att också börja göra egna smycken.
Alla andra gör det ju.
Skitskoj...märkte på engång att jag missat lite saker, så jag var ner på pagoni köpte lite grejor.
Har redan gjort mitt första halsband... blev rätt nöjd för att vara första gången.
Tror jag ska göra ett till imorn.

Praktiken är underbar, jag trivs! Vi har det jättekul, och det är himla annorlunda jämfört med äldreomsorgen.
Imorn t.ex ska jag följa med till stallet, då ska några brukare rida.
Idag fick jag vara med och titta på taktilstimulering... och någon dag framöver ska jag själv få på hela kroppen, så man vet hur det känns liksom, tackar man inte nej till. Ja, badhuset å sånt kommer också någon dag framöver.
Spännande veckor jag har framför mig!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ta en bild på halsbandet så jag får se hur det blev! Är nyfiken.. =)

Postat av: Ajlin

Ska vi ta och försöka hinna med en sväng på relaxen när jag är i övik?

2009-03-04 @ 20:48:14
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback