Fullt upp...

Just nu känns det ganska jobbigt.
Jag och Benny har fullt upp denna vecka. Som ni vet, (tror jag nämnt det?) så har vi fått om tapetserat i lägenheten. Idag blev det klart. Så det har verkligen kännts som vi bott som om vi skulle flytta. Grejor mitt i rummen, och dynga överallt, fast nu har vi haft slipdamm överallt. Då menar jag överallt, inne på toaletter, inne i vitrinskåp, fönster, soffor... ja och alla golv och mattor. SUck!
Men nu är det klart och vi är äntligen kvitt dessa idioter till målare. Berättar mer senare.
Så förutom att vi har grattat lillebror idag, så har vi försökt få lite ordning i lyan, men långt ifrån klart, och känner mig aningens stressad då jag ska ha donken brudar på besök på fredag. Men det löser sig...har hela kvällen och natten på mig imorn. Kul är det också! Så ska väl inte klaga.

Det positiva den här veckan är att igår så firade jag och Benny två år tillsammans... jag försökte inte planera något speciellt, och hade ingen energi heller. SÅ jag bestämde mig för att gå klippa mig istället, så jag begav mig iväg till salong Jacob, och när jag kom hem, stod det en bukett rosor i köket, samt middag som väntade på matcompaniet, det blev Black and White. Mycket gott, och mycket överraskande. Så det var en underbar kväll.

Nu är jag helt slut... ska sova så man får lite energi i sig!!
Kommer bilder på lyan imorn...eller kanske på fredag. Men definitivt innan helgens slut.

Kommentarer
Postat av: Maria

har det redan gått 2 år?!!! shiiit :/

tiden går fort du ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback