fullspäckad och trevlig dag

KL  9.00 var jag nere hos Johannes och Camilla. Efter att jag roat mig en stund med Elias så begav jag och Camilla oss till Birsta och Ikea.
Hittade allt för mycket grejor,och massamöbler och ideer jag tog med mig hem till benny. SÅ nog måste man på ikea fler gånger. När vi var klar på ikea så begav vi oss till gallerian bredvid och käkade lunch. Helt okj mat, men lite dyr, och förlång väntetid, för vi var ju vrålhungriga. Efter maten shoppade vi loss i gallerian.
Lite kläder, pärlor å sånt!
Efter 5 timmar i birsta begav vi oss hemåt.
Mycket trevlig resa med en massa "tjejsnack" vilket alltid är lika trevligt.

Efter middagen så begav jag och Benny oss till hanses syster och hennes kille. Dem har precis flyttat så vi spanade in deras nya lya. Mycket fint och fräscht. Blev bjudna på en supergoo smootihe.

Ja... nu ska jag ta å sova. För jag är helt slut!
Imorn ska jag städa... :(

Kommentarer
Postat av: DELANIE

Nice blog :) Many hugs Delanie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback