Förbannat

Förbannade biljääävel!
Tog bilen imorse, kände inte alls för att gå.... rädd att jag ska bli sjuk igen. Har lite småont i halsen.
Fick dock sluta halv tre idag, skönt! Dem är så snälla...
Men då jag skulle hem, ville bilen såklart inte starta. Det där satans batteriet. Man ska inte ha tyska bilar har jag sagt åt Benny... nu måste han antingen lämna in den, eller sälja den. Annars blir jag tokig. :P
En kombi skulle ju inte vara helt galet :)

NU ska jag snart ner på stan, ska handla födelesedagspresent till mor. Hon fyller år imorn.
Tårta!
och på måndag fyller jag år. :)
Mer tårta!
och den 25 fylle lillebror!
Ännu mera tårta!!
Sen den 26 fyller pappa.
Blir väl ingen tårta då, den får han den 25:e

Men jag blir pank! Varför skulle vi fylla år samtidigt allihopa nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback