tips

Jag ska på bröllop i sommar.
Jag behöver tips på vad man kan ge i bröllopspresent.
Det här paret har önskat sig presentkort på ikea och cervera, men då jag inte har någon att gå ihop med känns ett presentkort så dumt. Eller?
Det ultimata hade ju varit att gå ihop ett gäng och köpt ett presentkort på en större summa men men...
Jag skulle vilja köpa något fint som man har nytta av hela livet...
shit vad svårt det är.

Jag vet ju att jag har några nygifta som läser min blogg. Vad fick ni som ni är glada för och haft nytta av, och vad fick ni som ni verkligen inte behövt?



Kommentarer
Postat av: Maria

Digital fotoram har jag hört folk som uppskattat, kunna ha bröllopsbilderna rullandes på den sen... Eller ett presentkort på att få göra en fotobok, finns ju en massa sånt på nätet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback