Sådär uppfostrar man inte sina barn

Idag såg jag något riktigt hemskt. Jag och Benny var på väg från mamma pappa, och körde då förbi en av hans arbetskamrater där vi stanna och surrade en stund.
Efter ett bra tag hör vi skrik och utskällningar från en av hans grannar, ajja tänkte vi.
En stund senare är en av småpojkarna ute på gatan och leker, och vi ser hur mamman kommer ut på vägen, först skriker ganska fula och hemska ord mot sin son, sedan drar hon honom i jackan så att den går sönder, slår till pojken mot huvudet, sen håller hon honom hårt och jag såg inte riktigt, men såg ut som hon typ klämde honom, drog honom i håret eller något. Sen då hon släppt honom säger han något till henne, (hörde inte vad) och mamman spottar på sin son...

Ilskan bara kokade i mig, visste inte om jag skulle kliva ur bilen och gå bort till henne och säga att man inte gör sådär.
Benny va påväg å tuta också, så hon skulle se att vi faktiskt såg henne... men usch. Jag är fortfarande så himla arg...
Hur kan man göra så mot sitt barn. Det där är verkligen inget sätt att uppfostra på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vilken hemsk mamma. Så gör man bara inte!

2009-06-07 @ 22:42:35
Postat av: Maria

oj !! hur kan man göra något sånt?! :/

Postat av: Anonym

ANMÄL!

2009-06-08 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback