Nu är denna helg över!

Jag har jobbat hela helgen, ch det har varit en ríktig tung helg. Imorgon är det äntligen måndag, och åter till vanliga vardagen på jobbet, förhoppningsvis lite lugnare.
Hann med hamnfesten också. I fredags for vi ner en sväng på kvällen, Benny och grabbarna skulle lyssna på Raubtier, men jag var less efter en halvtimme (bara fjortisar och mygg där nere) så jag for hem, och kom hem till en vild fest i lägenheten under oss. Det spelades musik på högsta volym, och det var skrik och tjo ända till 3, halv 4 snåret. Till slut lyckades jag väl somna!! Jobbade hela lördagen, sen bar det snabbt hemmåt, för dusck sedan begav vi oss tillsammans med Bennys syster och hennes Andreas ner till Public för en god middag. Jag lyckades avstå den goda maten och tog mig en ceasarsallad. Det var riktigt gott, sedan gick vi ner till hamnfesten och öltältet.
Det var mycket folk där även denna kväll, men ännu mer än fredagen. Träffade Frida där, hon va lite på fyllan, men det var himla kul att träffa henne!! Till veckan kanske vi ska försöka klämma in en glass på stan, vad säger du??
Nu ska jag ta mig en skön dusch sedan sova för jobb imorgon igen!

På tisdag är jag ledig!!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja jag var lite rund under fötterna :D jag bjuder dig på de ;) haha! vi måste ses snart igen, du vet jag har mycket att berätta nu :p

2009-07-01 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback