Lördag!

Har jag sagt att han kommer hem snart?
Har jag berättat hur mycket jag längtar? Ja antagligen hela veckan...
Det känns lite pirrigt att han kommer hem, vi har bara varit ifrån varandra 7 dygn och 19timmar...
Hur ska det bli när han åker till ahghanistan då?

Han glömde rakhyveln hemma, undra just hur skäggig han är? Man kan ju hoppas han köpte ne rakhyvel på vägen hem, rakar sig i husum, så han är go och mjuk när jag ska krama honom, men det är väl bara önsketänkande.
Han får raka sig när han kommer hem.
Sitter och undrar om han ska ha någon mat då han kommer hem? Han svarar ju inte på sms, förmodligen sover han så han kan spela hela natten.
Skulle vilja laga någon god mat, men orkar inte... usch vilken hemsk människa jag är som inte orkar laga mat åt min älskade. Bäst jag tar och ringer honom på engång!!

Vilken tur jag har, han ville ha något enkelt att äta, och jag fick ju 3 matlådor med pastagratäng av mamma igår. Det vill han säkert ha. Dock så tror jag att jag ska åka köpa lite jordgubbar, och sprite, tror jag ska göra en goo drink! Välkommen hem drink!

Kommentarer
Postat av: Martin

Vad gullig du är i mot din älskade! :)

Postat av: Martin

vad gullig du är i mot din älskade!

2009-06-07 @ 11:57:09
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback