Fisketajm!



Jag och Benny var som sagt och fiskade idag. Gick bra, och tro´t eller ej, det var faktiskt roligt. Vi fick mycket gädda, och många hugg också, vi stod mitt i vassen.... var skitskoj se dem hoppa efter draget.
Jag fick flest fiskar, och även den största (se bild) så jag är stolt och kaxig nu!! Fixa dem alldeles själv...:)
Vi var uppe vid gideå flygplats ungefär, i en sjö mitt i skgen, där står en övergiven båt som man kan låna... så det va trevligt.
Imorgon åker Benny till Sandö en vecka för säkerhetsutbildning. Så nu blir man gräsänka igen... hoppas det går bättre denna vecka, men jag börjar jobba imorn också, så dagarna blir inte lika långtråkiga.

Kommentarer
Postat av: Martin

Fan vad snyggt! Härligt att du fick störst också!! :D

Postat av: Martin

Sv: haha ja det ska jag absolut göra! :D

Då blir det iskallt på magen eller nått :P

2009-06-23 @ 17:00:27
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback