skämmes!

oj så dålig jag har blivit på blogga. men har som inte haft så mycket att blogga om.
Tyvärr blev det ingen hemsida för mig, jag trodde jag hade läst att det kostade 69:-/år för att ha sidan, men det var 69:-/månad. det blev lite dyrt. Så efter mina 4 gratisdagar la jag ner det...
Så nu är jag ute efter en ny hemsida. Får se vilken dag jag orkar fixa det!

Vad har jag gjort i helgen då?

Jo, fredag eftermiddag drog jag iväg till åsele som hastigast. Var framme vid halv tiotiden. Blev några goda drinkar innan läggdags. Sov i husvagnen med Petra & Berra och barnen.
Lördagen var det marknad för hela slanten... blev jeans och lite pärlor som inhandlades. Ångrar dock att jag inte köpte blommor. Typiskt, man ska alltid ångra sig...
Idag har jag vart å grattat svärfar. Köpte en stor Bukett blommor, hur fin som helst. Sen blev det tårta och kakor.
När vi smält maten så for vi allihopa (Bennys systrar med respektive, Bennys far och jag) till Salt och Peppar och käka middag, sommarbuffe. Smaskens, och proppmätt blev vi.

Jag som hade tänkt röja idag... men så blev det inte, får bli en annan dag.


lite suddig  bild...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skaffa en blogg till då? Typ... halsband.blogg.se eller nått?

2009-07-19 @ 22:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback