han verkar ha det helt ok.

Jag har jobbat hela helgen, idag tiggde jag t.o.m till mig en timme till då jag bytte med en annan vikare. Soft! alla pengar är nödvändiga.
Nu har Benny kommit fram till afghanistan. Han ringde i mitten av veckan och sa att han är framme, så det känns skönt att veta det iaf. Är också himla varmt där, och han har redan gått å bränt sig lite, förhoppningsvis kommer han ihåg att smörja sig hädanefter. Saknar honom jättemycket, men det går ändå bra utan honom här hemma. Jag jobbar för det mesta, och då jag inte jobbar så donar jag på här hemma, åker till mor och far eller som i torsdags for jag till docksta som blev nästan en hel dag där, vilket var trevligt också.
Benny har tydligen köpt en sak åt mig på basaren dem har där... undra vad det kan vara? Jag blir så nyfiken.

Imorgon är jag ledig, ska nog åka kika lite på stan, ska nog leta en ny klänning tror jag. Kanske, om jag ids... vi får se vad det blir för väder först!

Här kommer lite bilder Benny lagt ut på facebook.







Kommentarer
Postat av: Martin

snygg bränna han har :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback