oh shit pommesfrites!

Nog vet jag att tandvärk gör ont, inte för att jag haft det någon gång tidigare, konstigt nog egentligen.
För så mycket godis jag äter, och hur slarvig jag kan vara på borta tänderna ibland, och när jag senast var till tandläkaren... så borde jag haft tandvärk tusentals gånger.
Jag har haft tur, tills ikväll!
Ja, jag har iofs haft ganska ont senaste veckan, men det har gått ändå, har väl inte vart så hemsk.
Ikäll var det dock värre, har aldrig haft så ont i hela mitt liv någongång.
Jag har dessutom tandläkarskräck, och jag går inte till tandläkaren i första taget, men på måndag måste jag nog ta å ringa dit...jag rakt grät ikväll, så ont gjorde det... nu har jag proppat i mig en ask alvedon, och en flaska vodka så det ska bli lugnt. (nje... inte direkt, men hade kunnat göra det)
Någon som vet någon bra privattandläkare här man kan gå till???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback