Lördag

Jag och Benny har hittat vårat drömhus. Ligger 4 mil utanför stan (docksta) och har havsutsikt. Det var ju det viktigaste för Benny så han kan ha båt! 895 000 nyrenoverat, 7 rum, ja för jag vill ju ha många barn, och benny vill ha plats för sina fiskesaker. Är visning på det idag, Benny verkar seriös och ville åka dit, men jag tycker inte vi har råd. Alltså jag studerar ju ännu, och visst, 895 000 för ett sånt hus är ju billigt, ska man ha ett hus inne i stan för det priset blir det ju ett ruckel...
Så himla synd att det är fel tid. Hade det kanske annonserats ut i sommar eller nått hade det kanske passat bättre...
Dessutom orkar jag inte hålla på flytta nu.... tar på krafterna!
Förhoppnningsvis kommer det fler drömhus!

Jag har spelat wii som en dåre... shit vad jobbigt det är.
Är helt slut... Har kört hula hula... Rocka rockring alltså. Ja, det känns som jag ska svimma efteråt...
och ja, dte är nog för att jag har skitdålig kondis. Men det ska bli bättre!!

Kommentarer
Postat av: emmiz

Ja det där huset är ju skit snyggt. har tittat på det flera gånger =)

Synd det ligg så nära vägen bara.

Men det går ju att he upp staket ;-)

Postat av: magnus

hehe gamla bibblan har gått och blivit hus :p där ser man vad länge sedan jag var i docksta haha

2009-01-26 @ 12:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback