i brist på annat

Hur svarar du i hemtelefonen? har ingen hemtelefon.
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Beror på vem som ringer, någon jag känner blir det hallå, annars Ulrika"
Ringer det mycket till dig? Inte nu längre, men under donken perioden ringde det antal gå nger per dag 
Ringer du mycket? Nej, pratar gärna inte i telefon
Vem ringde du senast? eh... Pappa tror jag
Hur mycket pengar har du? inte speciellt mycket :P
Senast kramat och när? Benny, för en stund sedan
Antal timmar sömn inatt? 9 kanske
Sov du ensam? Nej, med Benny :)
Vem sov du hos senast? Hos
fröken Midbjer i Östersund
Vem sov hos dig senast? Benny, när vi inte bodde tillsammans
Vem vet mest om dig? Oj! Benny tror jag
Vem vet du mest om? ingen aning.
Vad ser du fram emot? Resan till Tallin med Benny
Vad vill du ha just nu? En chokladkaka
Vem hånar du? Ingen
Vem längtar du mest efter? alla i östersund
Vem vill du helst slippa? ?
Vem stör du dig på? Ingen just nu
Vilken buss åker du oftast? åker aldrig buss
Vilken årstid är det nu? Vinter
Är du kär nu? Ja
Är du en bra partner? Ja.
Har någon varit otrogen mot dig? Nej.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? ja tyvärr.
Har du varit otrogen? Nej.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, det är ju min pojkvän.
Vad åt du senast? Skinkmacka
Är du polare med grannarna? Nej.
Har du varit utomlands? Ja.
Var är dina syskon just nu? Hemma antar jag, (konstig fråga)
Vilken tid gick du upp imorse? 11
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov kanske
Vad är det första du gör på morgonen? Vänder på mig :P Och vägrar gå upp ;)
Röker du? Nope.
Vad ska du göra efter det här? Städa och dona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback