grymt grymt

Benny sover redan, eller han somnade kring tolvsnåret, jag försökte lägga mig samtidigt och mysa, men sen började han snarka, och han snarkar ännu. Varför ska karlar vara så himla bra på snarka.
Jag känner mig riktigt trött, och jag vill lägga mig, vända tillbaka dygnet litegrann. fasiken, hur lätt är det försöka sova då gubben snarkar??
Att jag inte tänkte på å köpa sån där spray för snarkare när jag va på apoteket idag, jag måste dit imorn! JAg står inte ut längre med dessa snarkningar!!
Ha ha, jag provade till och med hålla för näsan på honom, men de blev bara värre, för då lät det som han skulle kvävas, och då fick jag lite dåligt samvete....
Nä, om man ska göra ett ryck å försöka sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback