Blir ja frisk snart

vad fasiken, nu då jag är sjuk och vill sova ut, varför ska alltid telefonen ringa så himla tidigt.
I måndags ringde dem från jobbet och undra om jag ville jobba på kvällen, men va fasiken, ring lite senare då.
Imorse ringde dem från stenaline och vill fråga efter referenser, jag orkade inte svara eftersom jag inte kände igen numret, men förhoppningsvis ringer dem igen.
Jag vill kunna få sova till 10 åtminstonde så ja blir pigg nångång... för på nätterna sover jag svindåligt.
Inatt har varit värsta natten hittiills. Svårt å andas, nu har dessutom hostan kommit så ska försöka bege mig på appoteket och köpa medikamenten. Sen drömmer jag så konstigt!
Jag är så less och uttråkad på att bara gå hemma... om ja ändå kunde sova bort dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback