Sommar sommar sommar

Jag och Frida satt under lunchen idag i skolan, och blev sugen på majskolvar.
Vilket fick mig att längta efter sommaren och allt vad som följer med.
Grillat kött och potatis sallad.
Mums!
Om ändå snön bara kunde försvinna nu, så sommaren kunde komma, inte för att jag inte gillar snön, har ju hellre snö, några minusgrader och strålande sol som det är idag, än snö slasket som kommer om inte så länge till.
I mars fyller jag år, nuförtiden brukar snön vara borta då.
Annat var det då man va lite, då var det som mest snö i mars, och cykeln man fick i födelsedagspresent fick man längta efter att prova bra länge...

Kommentarer
Postat av: Katie

Jösses. Nämn inte ens sommar och grillning! Jag börjar klättra på väggarna snart för jag längtar efter sommaren!

Postat av: Katie

Joo, på sitt sätt. Men vintermat är ingenting jämfört med sommarmat! ÅÅh!

2009-02-02 @ 17:09:09
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback