Godmorgon

Jag har vart lite dålig på uppdatera igår, så jag gör en snabbis nu på morgonen.

- Jag lider fortfarande av tandvärk, dock är den lindrigare nu. Tar oftast bara alvedon innan jag ska lägga mig. Men jag kan ju inte äta alvedon i en evighet, så kanske tar å ringer tandläkaren idag, eller så väntar jag till nästa vecka, för jag har egentligen inte tid idag eller imorn.

- Jag har börjat bli hungrigare på morgonen, vilket jag aldrig vart förut, så nu måste jag köpa frukost på statoil varje morgon, har inte idats åka på affären, kommer bli dyrt i längden... ajja!

- Såg ett djur springa över vägen vild folketspark imorse då jag kom till skolan. Såg ut som en räv... fast kan ha varit något litet rådjur också. Det gick så himla snabbt!

Nu ska jag äta frukost!


Kommentarer
Postat av: Maria

Frukost är ju ett måste! Köp hem någon god yoghurt och blanda ihop egen müsli (Risenta har lösviktsmüsli, i Ö-vik har jag sett det på bl.a. Hemköp) och sno ihop en macka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback