Bilder från dagen

Det va ganska skönt ute idag ändå. Trots att mätaren visade -23 i bilen då vi kom till bjästa och jag var himla skeptisk.
Men det kändes inte alls så kallt, och efter ett tag kom solen så ännu mysigare.
Ja, vi fick 7 fina fiskar. 6 rödingar och 1 öring. Benny hade några nya pirkar och mormysker som vi provade. Kika in och titta vet ja.

http://www.tradera.com/4st-pirkar-med-lockblad-Nyhet-Julen-2008--auktion_85523379

Sen blev det hemgång vid kl 10.
Efter vi fiskat klart for vi in till bjästa och hälsade på Robert och Melvin, Emma kom hem under sin lunch.
Vi fick lunch där, var välbehövligt efter man gjort av med lite energi. Alltid lika kul leka med melvin... Jag försökte bygga en tågbana åt honom, men det gick inge vidare...:)
Synd att mitt namn är så himla svårt...för flera gånger kallade Melvin mig för Benny. Han kom och ropade Benny, och titta på mig... tog ett tag innan man förstod att han menade mig... Sen efter det for vi förbi småbåtshamnen i holmen, Benny kikade lite, sen hemåt, dyngtrötta!! 

Här kommer lite bilder från dagen!






Fler som va fiskesugna, men det här är nog bara hälften av alla som va där


Kommentarer
Postat av: Sabina

Mysigt att pimpla ändå när det är sånt fint väder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback