Senaste dagarna som gått, eller nått

Jaha, ser att t.o.m Benny tycker jag ska skriva mer i bloggen. Han vill veta vad jag har för mig när han är borta och hur jag har det... grejer är ju att jag inte gör speciellt mycket. Jag jobbar ju för det mesta, men imorn är det sista dagen för i sommar, sen är jag ledig.
Är dock så mycket jag skulle vilja göra, åka till östersund, och stockholm nu då man är ledig en vecka...men jag har verkligen inte råd. Så blir till att sitta hemma...
Igår var jag ner till mamma pappa efter jobbet, eftersom vår bil inte startar (igen, trotrs nytt batteri) så skjutsade mamma mig på affärn, så jag kunde köpa ägg och mjölk, ja sen blir det att börja tömma frysen :)
Efter det blev jag bjuden på mat, gött... Grillat. Har inte blivit så mycket grillat i sommar då Benny varit borta.
Idag bjöd mamma pappa med mig på Kina restaurangen... det var gott... och kul hade vi. Lillebror skulle beställa kyckling med cashewnötter, men han kunde inte uttala cashewnötter, han sa nånting i stil med kejsernötter eller nått, och shit va kul vi hade åt honom.
Lillebror har dessutom blivit så fåfäng, kom några tjejer i hans ålder, och då han skulle på toa tordes han inte visa sig, för han hade en finne i pannan, som enligt oss inte syntes... ha ha.

Jobbet då, i fredags jobbade jag sista dagen på hemtjänsten, och nu i helgen har jag poolpass inne på örnsköldsgården. Det däremot känns rent ut sagt skit. Aldrig varit med om någon otrevligare personal eller liknande, när man kommer sådär som "extra" personal, man får ingen hjälp, eller nånting, sen skickar dem mig till dem svåraste vårdtagarna... fan vad arg jag va idag, och när jag slutade hade jag bara lust att gråta, för det var så hemskt. Gruvar mig för imorgon, men som tur är så är det ju sista dagen, hade dock haft min sista dag på hemtjänsten...

Ikväll är jag så trött, och slut och det värker i ben ocy rygg, ryggen pga jobbet på ö-gården, där alla är så tunga, och man i princip lyfter dem själva, (idioter) så därför tänker jag gå lägga mig nu. Se till så jag får lite skönhetssömn.

Godnatt Benny! Miss u



Bild på en fåfäng lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback