Nu är sommaren slut...

... och likaså sommaruppehållet från träningen.

Det börjar kännas i luften, hösten är inte långt borta nu, trots att dem lovat värme några dagar nu, så är det nästan frost på bilen på morgonen. Det känns ruggigt och kallt på nätterna så nu har jag fått stänga fönstret, dock gruvar jag mig för hur det blir då Benny kommer hem, dem har 25+grader på natten, och då fryser han, hur ska det då bli hemma när han bruka frysa och jag brukar ligga svettas hela nätterna, och dessutom vill jag ju ligga så nära honom som möjligt.
Anyway, det var inte det jag skulle berätta.
Jag ska strax åka träna, är ombytt och klar för att gå till Camilla, vi ska bara vänta tills Johannes kommer hem, sen åker vi ner till gymmet. Nu är det dags att försöka komma igång igen, efter för mig ett långt sommar uppehåll. Orken har som inte funnits, då det kännts som man jobbat varenda dag hela sommaren. Känns drygt börja träna igen, men samtidigt som man vill komma igång, skjuter man gärna upp träningen också.
Men nu har jag nte så mycket val längre... jag har redan sagt att jag ska med, och nånting måste jag ju göra den här veckan då jag är ledig. Kan ju inte bara sitta vid datorn och uggla.
Förresten så har jag blivit beroende av ett spel, farmville på facebook. Skittöntigt, men skitkul och bra tidsfördriv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl inte konstigt om du blir trött när du jobbar... du har ju inte tränat under sommarn!!! tränar man så blir man piggare, mår bättre, blir gladare, du får inte lika ont eller kanske tom. inte alls ont i ryggen om du är tränad osv.

Men det är ju bra att du har börjat träna nu igen om du varit slarvig under sommarn.



Jo jag lär nog frysa, får skruva upp elementen på max samt ta upp värmefläckten:)



Ja det är ju bra du har hittat något spel på nätet som tidsfördriv, tiden går fort då.



puss puss

2009-08-18 @ 10:32:05
Postat av: Benny

Det är väl inte konstigt om du blir trött när du jobbar... du har ju inte tränat under sommarn!!! tränar man så blir man piggare, mår bättre, blir gladare, du får inte lika ont eller kanske tom. inte alls ont i ryggen om du är tränad osv.

Men det är ju bra att du har börjat träna nu igen om du varit slarvig under sommarn.



Jo jag lär nog frysa, får skruva upp elementen på max samt ta upp värmefläckten:)



Ja det är ju bra du har hittat något spel på nätet som tidsfördriv, tiden går fort då.



puss puss

2009-08-18 @ 10:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback