ett inlägg om hur pank jag är

oj vad dålig jag är på blogga nu. Måste bli skärpning.


Igår var jag och Camilla på stan en sväng, jag va mest med elias då hon shoppade, då jag är luspank.
Det brukar ju annars vara så att man hittar saker då man inte har råd.
Så jag tittade mig inte ens omkring...

Sen for vi hem till dem, åt kebabrulle och sen köpte Johannes glass åt oss, tack gode gud att glassbilen fortfarande finns :)

Efter maten spelade vi lite playstation, rätt kul faktiskt, iaf om man sitter sådär tillsammans och umgås. Skulle aldrig tillåta ett playstation hemma dock :P

Nu är det bara 4 dagar kvar att jobba i sommar, himla skönt faktiskt.
Sen hinner jag vara ledig en vecka innan skolan börjar, å då ska jag bara slappa, njuta och sova halva dagarna. För jag är pank, så jag kan inte göra nå kul heller, hade velat åka till östersund men det får bli ett senare tillfälle.
Sen så är jag less på vara ensam hemma, vill att Benny ska komma nu.... men det är nog inte så mycket kvar, kommer gå fort nu. Shit, han har ju varit borta i typ 6 veckor nu tror jag.




Kommentarer
Postat av: Benny

Ja du måste verkligen skärpa dig, hur kul är det att gå in på din blogg om du aldrig skriver något. Och jag som vill veta lite vad som händer i ditt liv hemma, osså skriver du inget?? Inte så länge kvar tills jag är hemma nu, nästan så man har börjat räkna ner. Fortfarande inte fått sim kortet till telefon att fungera, skulle kunna ringa gratis då. puss puss, miss u!

2009-08-13 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback