uttråkad

Jag ska jobba ikväll, så jag sitter bara och fördriver tiden. Jag ids inte göra någonting eller engagera mig i något projekt. Blir bara att slöa- men snodde den här listan av Sabina för att fördriva tiden lite.


DU:

1. Hur lång är du?
- 167
2. Vad vill du bli när du bli stor?
-  Jag vill jobba på kroksta dagcenter med utvecklingsstörda
3. Vad pluggar du?
- jag pluggar till undersköterska
4. Har du långt hår?
-  Nä, jag har rätt kort hår
5. Vilken hårfärg har du?
- PÅ riktigt, vet jag inte, men just nu är jag brunett
6. Sko size?
- 41
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
- har inga på mig

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop?
- Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
- Båda såklart... fast jag är nog lite mer pappas flicka
3. Hur många syskon har du?
- 2 bröder, 23 och 13år
4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
- Jag jobbar kväll (via sms)
5. Hur många ställen har du bott på?
- ETt antal...Örnsköldsvik, Umeå, Örnsköldsvik igen, Docksta, Örnsköldsvik igen, Östersund, (brunflo, frösön och solliden), Umeå, Örnsköldsvik igen. (nu stannar jag nog kvar i Örnsköldsvik!!)
6. Vem i din familj stör du dig mest på?
- Ja du....
7. Vilken familjemedlem är snällast?
- Alla är snälla... på olika sätt
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
- OJ...kom inte ihåg, men umgås med minstingen rätt ofta, den andra har flyttat till sthlm 
9. Hur gammal är din mamma?
- 49

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis?
- Jag och Camilla var på Pagoni i torsdags, sen käkade vi lunch på UH
2. Hos vem sov du över senast?
- Hos Maria i Östersund i oktober
3. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
- Njae.... vi är väl kompisar, fast vi umgås aldrig
4. Vem har du varit kompis med längst?
- Det är nog barndomsgrannen, Anna
5. Vem känner dig bäst?
- Benny
6. Längsta tid du varit osams med en kompis?
-  Ingen aning
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde?
- Jag vet inte.... kanske
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
- Nää

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag?
- Just nu har jag inga kläder alls... men ska väl dra på mig nånting
2. Har du bytt om idag?
- Nej
3. Favorittröja?
- Ja, en svart
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ?
- Boxerkalsonger
5. Har du gett bort kläder nån gång?
- Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång?
- Ja
7. Har du handlat kläder genom internet?
- Ja, hellre det än i butik
8. Har du ljugit om storlek nån gång?
- Bara för mig själv
9. Fulaste plagget andra könet kan ha?
- Mankini
10. Vad använder du för skor?
- ja ett par svarta just nu, lågskor kanske det kallas?!

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar?
- Ja
2. Klä dig annorlunda?
- Beror på vars jag ska...
3. Vara dig själv?
- JA!
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
- Ja, jag bryr mig inte vad andra tycker
5. Pierca dig?
- Jo, men jag skulle aldrig göra det
6. Dig på utmaningar?
- Ja
7. Ha sex på offentlig plats?
- Ja..
8. Vara omogen?
- Ja, ajg är ganska omogen, ganska ofta
9. Äta småkryp?
- Inte ens om jag va med i Robinson 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback