Under det söta skalet...

Jag är oftast glad, snäll, söt... ja lite ego också :P men under mitt skal döljer sig en flicka med smärta, mycket smärta och rädsla. Rädsla för att gå till tandläkaren och kolla upp sin tandvärk som tär på mig.
För kanske 2 veckor sen så tog jag mig modet och ringde och bokade tid för en undersökning... 12 maj fick jag en tid. Tänkte så länge sla jag väl orka stå ut, + att jag behöver tiden till psykiskt förberda mig för mötet med tandläkaren.
Idag stod jag inte ut nå mer....så jag ringde tandläkaren och berättade hur ont jag hade, och skulle gärna vilja komma på en undersökning tidigare. För jag står inte ut längre. Jag får aldrig sova på nätterna, och mitt liv har blivit beroende av värktabletter då jag alltid måste se till att jag har en ask med mig, för jag vet aldrig när jag får ont. Tid fick jag, så på torsdag morogn ska jag dit. Skönt, men samtidigt jävligt läskigt, då jag dessutom är ganska säker på att det är mina visdomständer som växer snett in på dem andra. båda två på höger sida. Shit. Tur man kan bli nersövd nu förtiden.
Å ni som följt min blogg ett tag...vet ju att jag hade
tandvärk i februari, och var dit och kollade. Jag har med andra ord haft ont sedan dess, från och till, men mest till.


Såhär tror jag det ser ut i min mun


Nu behöver jag ju inte vara orolig för just de där...men

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror jag har nån sån tand också men nu har jag inte känt av det på ett tag, brukar bara känna av det ett par dagar åt gången och aldrig så att det inte går över med en ipren... Lycka till, hoppas det ordnar sig nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback