The end...

eller snarare the beginning. Nu är praktiken slut. Suck vad hemskt, jag vill verkligen inte tillbaka till skolan.
Jag har trivts så himla bra...fick flera stora kramar av en burkare nu innan hon åkte hem, hon förstod nog att det var sista dagen för mig, så himla härligt.
Det har bara varit positivt dem här 5 veckorna, och jag fick en blomma idag innan jag gick hem, och dessutom bjöd dem på tårta också, biten som blir kvar står i min kyl nu. Hur underbara är dem inte. Dessutom har jag fixat ett sommarjobb, som personlig assistent med en av brukarna där...yeah! eller dem fixade mig snarare, för sommarjobb hade jag ju redan...på hemtjänsten, men känner att jag måste tacka nej, då jag hellre jobbar inom handikapp. Känner mig hemsk, men å andra sidan så... det löser sig nog för hemtjänsten också...finns många arbetslösa!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis till sommarjobbet! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback