Söndag!

Vaknade relativt tidigt idag också. Skönt! Benny for och fiskade, själv drog jag en snabb sväng med dammsugaren, sne tog jag en dusch innan jag begav mig ner till mamma pappa. Där satte jag mig på gräset i en solstol, tog en kopp kaffe, snacka lite skit och blev lite rödbränd. Mycket skönt, satt nog i 4 timmar. Hann t.o.m kamma katten!! :P
Sedan plockade Benny upp mig och vid 15 var vi hemma... röjde jag undan lite disk från igår, sen vid 16 kom Johannes, Camilla och lille Elias upp, det var grilldags!! Premiär!
Himla gott!
Efterätt blev det också såklart, fruktsallad, vaniljglass! Sen spelade vi spel, ordförklaringsspel "Alias"
Tjejerna mot killarna. Killarna var mycket mer komplicerade med sina ordförklaringar tyckte jag.
Ja...och Elias, så himla söt kille. Tror jag ska kidnappa hann någon gång, då Camilla inte märker det. SKulle kunna ha honom helt för mig själv, så lugn, snäll, glad hela tiden. :)

Den förbaskade skoluppgiften är också äntligen klar, det hann jga även imorse innan jag drog ner till mamma pappa. Det var ganska skönt få den bortgjord, jag har iofs haft 2 veckor på mig, men den har vart jättekrånglig, vi har liksom inte förstått vad vi ska göra riktigt, så nu skrev jag bara ner någonting, får hoppas det blir godkänt.

Nu blir det lite slappa, sen ska jag jobba imorn fram till lunch, sen blire skola i 1,5h och imornkväll drar jag och Camilla iväg till gymmet! Yeeaah!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback