Oj vad kul

Vi drog till docksta igår kväll direkt efter maten, jag la på en liten makeup så man kände sig lite snygg.
Det var fest, riktigt roligt var det. Trots att jag var nykter...men nästa gång tänker jag banne mig dricka.
Fick höra idag att dem höll på till 4-5 snåret... shit då skulle jag nästan upp igen ju...
Men vi var där till 01 ca... sen tog vi bmw hemåt och va hemma halv 2. Somna nästan på direkten.
Vakna 4 av detta snarkande alltså...han snarkade sedan tills jag skulle kliva upp. halv 7. Så mycket somn blev det inte.. jag putta, knuffa, å sparka å skrek...men ngenting hände. Jo en gång så sa han cp unge, och vände på sig, då va han tyst ett tag. Ska städa gästsängen någon dag, för nästa gång tänk ja inte stå ut med detta!

Nu håller jag på färga håret, sen ska jag röja lite innan Johannes och Camilla kommer!

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Jag hoppas att det är HAN som hamnar i gästsängen då och inte du som går och lägger dig där. Det är ju han som är problemet.

Postat av: Martin

ja men gissa vad gott det blev att blanda mat hejvilt :P Så nog är vi män bra på nått iaf ;)

2009-04-20 @ 09:05:12
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Maria

Köp på dig lite attiraljer på apoteket, finns ju ett och annat som ska hjälpa...

2009-04-20 @ 11:11:13
URL: http://ellenmariamadelaine.wordpress.com
Postat av: Aida

har du inte köpt nåt på apoteket än?



2009-04-20 @ 21:35:40
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback