Irriterad...

Jaha, då är denna lördag över också. Som sagt så slappade jag hela dagen, klädde på mig vid halv fyra snåret först, sen blev det käk, sen drog jag iväg för att jobba, 16,30-22. Skönt jobba, det var lugnt ikväll, samt extra märnings.
Alltid lika trevligt, fick dessutom 2 pass till iveckan, så blir några dagar denna månad. Ska även jobba imorn också... extra pengar!!
Sen drog jag direkt till Peter, där Benny satt och drack några bärs. Sen for dem ut, jag skjutsade dem upp på parken... funderade på hänga med, men kände att jag hellre far hem och sover, men nu sitter jag ju här istället :)
Då jag kom hem blir jag riktigt förbannad...

Våran granne, i huset bredvid har fest. Det är inte så himla ovanligt faktiskt.
Dem verkar ganska stökiga. Då jag parkerar bilen så står det några på balkongen, och en kille kommer utrusandes, ser förbannad ut, tar bilen och verkligen slirar iväg. Killen på balkongen står med en laserpenna och lyser på han, när han sedan upptäcker mig, ska han hålla på lysa på mig... Tur jag var beredd, sånt där kan vara farligt, och himla irriterande då dem bara fjantar sig hela tiden.
När jag dessutom kommer in, hör jag musik in i lgh... ÄNDA FRÅN HUSET BREDVID. stackars de som bor vägg mot vägg med den här killen...
Suck, jag är säkert så irriterad bara för att jag är trött, men jag har god lust ringa snuten...

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Anmäl människa..kan göra dej blind me en sån där laserpenna..

2009-04-12 @ 01:33:11
Postat av: Aida

Postat av: Aida

ring hyresvärden och klaga

2009-04-16 @ 01:23:08
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback