Fredag!

Friday, lovely friday!
Eller??
Dagen började med att Benny var så jävla seg på kliva upp. Snoozade i en timme, och ahns väckarsignal är inge vidare trevlig. Så till slut fick jag putta och knuffa på honom. Typiskt då man är ledig och vill sova ut. Jag somnade iaf om då han gick...skönt! Började drömma om gamla donken kompisar... bland annat Erik, vilket fick mig att sakna dem ännu mer. Är inne i en sakna period, och det får mig att inse att jag måste bege mig till östersund någon helg!
Vaknade nyss, för 10 min sedan...
Sen blir det storstädning, tvätt, röja sängen i gästrummet så jag kan sova där då Benny snarkar.
Ska väl försöka hinna med lite sol också!
Får se hur det går!

Ikväll ska jag och Camilla på Gymmet, det ska dock bli trevligt och skönt


Kommentarer
Postat av: sunniva

SV: nej du ser också som jag ser. men som många andra ser så är menyn helt åt helvete.

Postat av: Ajlin

BENNY ska sova i gästsängen när han snarkar, menar du väl? :P

2009-04-25 @ 02:37:22
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback