Bekännelsen

Jag har vart hos tandläkaren idag, och jag kan ju säga att där fick jag för att jag inte undersökt mina tänder på 6 år.
Egentligen törs jag knappt berätta hur det gick, för ni kommer tro att jag aldrig borstar tänderna. Men det gör jag faktiskt!

Vi börjar med tandvärken jag haft, det är 2 visdomständer som är orsaken till det, och dem ska opereras bort, den första redan på måndag. Jag ska få lugnande som tur är. Ena visdomstanden  växer så snett att den skadat tanden bredvid, så den ska dem försöka rädda, samt att visdmostande trycker på en nerv, till tanden bredvid. INte så jävla konstigt att jag har haft ont med andra ord.
Sedan hade jag 6 hål också, (ja ni ser varför jag knappt törs berätta) Men är det så jävla konstigt då jag inte gjort något annat än druckit läsk konstant under mina 4 år på donken??? Så alla ni som jobbar kvar på det där bajsstället, SLUTA DRICK LÄSK! För ni vill inte komma till tandläkaren en vacker dag och veta att ni ska punga ut 9200kr.

Kan även berätta att Benny ska följa mig till tandläkaren på måndag, dels för att jag inte pallar gå dit själv, och dels för att jag inte får köra bil då jag ska få lugnande!! Det känns bra...lite iaf!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var saftigt, men tänk så skönt när du fått det åtgärdat och slipper eländet!

Postat av: Sabina

urch då..men håller tummarna för dej gumman att de gå bra på måndag..Jag vet hur rädd du varit förut så...kram kram

2009-05-01 @ 15:13:27
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kika gärna in på min blogg och min nya design! I bloggen läser du om mig, min lilla chihuahua Tindra och massa shopping ;-) Givetvis en hel del bilder också!

2009-05-11 @ 10:58:37
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback