i brist på annat...

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2?

Aida, har jag säkert, vet att hon fått pussar på kinden iaf. :P


Vad har du för relation med nummer 20?

Danne, mitt ex. Vete sjutton varför han är kvar, lär inte ringa honom.

När ska du träffa nummer 30?

Frida B. Imorn hoppas jag.... hon har vart borta länge från skolan nu

Är nummer 18 söt?

Carro, ja, hon är söt!

Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Brorsan. Jag tyckte nog han va pytteliten då han föddes

Gillar du nummer 14?

Bubben, ja... längesen jag såg honom, men en härlig kille

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Anki... nä... de har jag inte

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?

Erik L, nästa gång jag är i ösd kanske

Är du nära vän med nummer 23?

Elin, ja det tycker jag att jag är...

Har du gått på bio med nummer 4?

Anna, ja jag minns då vi såg Titanic tillsammans i 7:an

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Jenny, ja... varför inte

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Anna, ja... vi pratar inte så ofta.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Benny, absolut...flera gånger om...

Vad har du och nummer 24 för relation?

Emma, Gamla arbetskamrater

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
En annan emma, fika på stan! kanske...

Vad är det bästa med nummer 8?

Benny, igen... att han alltid gör mig glad och uppskattar det jag gör

Brukar du och nummer 16 träffas?

Camilla, ja, nångång per år..då släkten träffas

Snodde listan av
Katie hade inget att göra ändå så, sen verkar det poppis med listor, ha ha ha


Kommentarer
Postat av: Tina

halloj :) i kycklinggrytan va de lök, paprika, morötter, ananas, vattenkastanjer, kokosmjölk, matlagningsgrädde.. lite kryddor :P tror jag fick me allt :P tog lite va som fanns hemma bara men de e jätte hätte gott :) kram

Postat av: Ajlin

Bubben, om det är Robert du menar, ringde faktiskt till mig i lördags. Vi har inte pratat sen Tilda var typ nyfödd. Det är två år sedan.

2008-09-17 @ 15:14:20
URL: http://ajlin.blogg.se/
Postat av: emelie

haha de där var ju lite kul :) haha

2008-09-17 @ 15:22:54
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback