Skolka, eller?

Är det tillåtet att skolka en enstaka gång??
Imorgon har vi redovisningar hela dagen, igen... Jag har redan redovisat mitt, samt varit med på två lektioner med redovisning redan, jag ids verkligen inte lyssna en hel dag till... för så intressant är det inte. Vi läser människan socialt och kulturellt, och där har vi jobbar om olika religioner och livsåskådningar...och nu är det dags för redovisning. Imorn är det bland annat om judendom, mormoner, indianer, satanism, kristendom... m.m.
Jag har inte haft en enda frånvaro sedan skolstarten... kommer dem ens märka att jag är borta imorn??
Läraren brukar inte ens ta närvaro under hennes lektioner...suck!
Får se om man ids kliva upp imorn...


Kommentarer
Postat av: sunniva

DÅ, bara då får man skolka. om du inte lär dig av va de andra säger så får du skylla dig själv, eller hur? :)

Postat av: Ajlin

Jag hoppas att du gick till skolan idag. Jag menar, vad vet man om mormoner egentligen? Eller om satanism? Där har man förmodligen bara en massa konstiga fördomar. Ta varenda chans du har här i livet att lära dig nya saker. Kunskap är inte tungt att bära.

2008-10-21 @ 09:25:21
URL: http://ajlin.blogg.se/
Postat av: Katie

Klart man får skolka, men innan jag skulle skolka en sån dag! Shit vad intressant!

2008-10-21 @ 15:13:36
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Katie

Du lärde dig säkert något nytt iallafall!

Det var ju bra att du var där också, även om du höll på somna:P

2008-10-21 @ 21:57:17
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback