Ni kan inte gissa

Då benny kom hem idag, såg jag att han hade en överraskning åt mig, som han berättade för typ 1 månad sen. Jag har varit så himla nyfiken, och jag isste typ att jag skulle få den idag. Så då han kom hem, snodde jag åt mig den, var en premuneration på Kalle Anka+ en dvd, musse piggs jul! (Benny hade köpt jultidningar från jobbet) Jag älskar att läsa Kalle Anka.
Man får koppla av, skratta och känna sig som barn ibland.
Men.... (som tony irving ofta säger)
Vet ni vad jag gjorde sen, jag bara surfade in på KalleAnka.se
Vilken rolig sida alltså, där kunde man Pimpmy313, skitskoj! Min bil blev lila såklart. ha ha....
Ibland måste man få vara barnslig fast man är 24 år.... I love it!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha näe jag orkade inte idag, eller jag visste inte vad jag skulle skriva om, jag har ju som inte fått nån överraskning så..:P

Postat av: nx

jag trodde du var äldre =P

2008-10-16 @ 00:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback