Lördag hela veckan...

Imorse tog även jag lite sovmorgon, annars brukar jag kliva upp vid 9 på helgerna, men sov änd till 11 nästan. Då väckte jag benny också....
Efter frukosten tog vi oss ut på en promenad runt höglandsjön, tog kameran med mig och tänkte att jag kunde få till några fina kort i det fina vädret. Men alla löv hade ramlat ner på backen, och träden såg så himla tråkiga ut, och det blev inga bilder...
Sen for Benny iväg till en arbetskamrat och hjälpte honom med datorn, och jag bara slappade och tog det lugnt...Senare började jag med middagen, kyckling och ris med ett eller 2 glas vin till maten...
Riktigt gott!
Sen har vi mest myst idag, och jag har sett på tv och benny spelat dator såklart!
Idag zappade jag mellan stjärnor på is, och sen blev jag nyfiken på vad danzbanskampen va för något... och det var mycket roligare än jag trodde det skulle va...
Var ju moderna låtar, mest Yngre snygga killar...rätt kul att se på faktiskt, och sen är ju Peter Settman himla bra programledare...
Nu ska jag surfa lite och mysa med Benny....



My darling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback