helgen i östersund

Jag har vart i Jämtland och dess huvudstad Östersund i helgen. Mycket trevligt.

Fredag: Anlände kl 19 på busstation, drog väg till Maria pöå engång, där maten stod klar på bordet. Det blev nudlar med kycklingwok. Jättegott!! Sedan öppnade vi vindunken jag hade inhandlat i övik. När maten var slut så hoppade jag in i duschen och dushade av mig buss svetten... Sedan när jag var påklädd, sminkad så kom Marias kompisar förbi, Niklas, Markus, Liz, Kennet och ANdreas. Vi spelade nått slags ölspel, ja med kort då. Vindunken tog slut och det var dags för oss att bege sig till GIII (G3)
efter 45 min i kö kom vi äntligen in, där bjöd Niklas på Minttu. Sedan han jag även med en cider. Var ganska kalas.
Träffade Martin där inne och Louise, mycket trevligt. Har saknat Martin!
Efter letande av Per hela kvällen som påstod sig vara där inne hittade jag äntligen honom också... fast utanför. Han och Linn kom förbi, alltid kuk få en kram av Per. Man känner sig så liten då :D
Sen de bästa av allt, fyllekäk på donken. Alltid kul komma in där och alla blir likaglad när man kommer in. Men godast var maten, som jag saknat! Blev McChicken, pommes, cola, hotwing och cheeseburgare. Yummi!


Maria

Jag, tror jag ska färga håret snart

Liz och Andreas


Lördag: Vi begav oss iväg på stan, hittade ett par jeans på Lindex, mina gamla jeans med hög midja har ju spruckit, och det var mina favissar. Bästa jeans jag haft! Sen såg jag ett par på Lindex, det var ju ingen tvekan, och dem är hur sköna som helst! Sedan köpte jag också en pluring...
Sen kom martin in till stan, så vi begav oss till donken och käkade Lunch. Var ute efter Cheeseburgare, så det fick bli ett Happymeal, för dem hade så roliga böcker! Så fick med en bok om prinsessor som ska bli en julklapp. Smart va? ha ha!
Senare på kvällen blev det middag på kinarestaurang, vi var varken nöjd med maten eller servicen där... men mat blev det iaf. Gick till News, dracck en drink innan vi begav oss till Bion.
Step Brothers! Hur kunglig film som helst! Aldrig skrattat så mycket!


Bakis...

 
Bakismat... eller?

  
Biodags...

Söndag: Idag har vi mest slappat...Fikat i Marias stuga å så, sen begav jag mig hemåt,


Kommentarer
Postat av: Sabina

ullis så du skriver...alltid ku- att få en kram av martin...ehh...=P

2008-10-06 @ 01:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback