Vad är det för ett land vi lever i?

Jag blev nu på morgonen så himla upprörd då jag läser på aftonbladet.se. Ytterligare en flicka har blivit bortrövad, en 16 årig tjej från haparanda slets igårkväll in i en finskregistrerad bil och har sedan dess inte synts till. Det är så himla tråkigt att det händer så mycket nu, efter att Engla 10 försvann i våras så har det bara försvunnit personer efter personer, och nästan alla är tjejer. VAd har vi för karlar i detta land? Iaf, så var det inte det jag ville komma till, men varför i hela friden kan inte polisen släppa en bild på denna 16åriga tjej som nu försvunnit??
Dem håller alltid inne med en så jävla massa för att inte förstöra utredningar osv, men svenska polisen lyckas ju ändå inge vidare.
Släng ut en bild i Media och kanske till och med registreringnumret på bilen så kanske ni lyckas få in fler tips...!

Kommentarer
Postat av: Tina

kul :) va va de för utbildning?

ja jag funderar på att plugga men vet inte till vad men blir nog så småningom :)

åh va mysigt :) finns massa plats för tillökning då då ;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback