uttråkad

Snodde en tråkig lista av martin och anders


Smeknamn: Ullis, Ull, Ullan Kärt barn har många namn
Status - Sambo
Alldaglig - Näe... h ha
Barn - Är det vackraste som finns 
Cab - ja, om jag bodde i en varm och solig stad
Duntäcken - Jag älskar duntäcken
Egoistisk - Inte jag inte
Frukost - väldigt sällan... blir snarare en brunch.
Gullig -klart jag är 
Humör - varierar...
Isterband - Jodå... med stuvad potatis
Joggar - ja det borde jag börja med
Kalas - Det hade man i lågstadiet
Lång - 168.
Missionären - Funkar alltid
O´boy - smaskigt
Party - I rätt sällskap så
Statoil - Finns när man bheöver något i sista minuten 
Romantiker - Ja absolut
Skeden - Skönt
Tokig - rätt så..
Underbar - Mmm.
Virrig - Japp!
Xylofon - eh, näe..
Yllesockor - Varmt och skönt
Zebrarandiga underkläder - Föredrar hellre lila underkläder
Åskrädd - Lite, men samtidigt är det mysigt också
Älskar - ja
Ödmjuk - Benny säger att jag inte är det, men jag tycker nog det.
Piercing - nope
Tattos - Nope
Favoritdrink - banana skids..
Drömbil - Audi a6 
Färg - Lila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback