SKärpning!

Jag skulle egentligen skriva att det blev utgång för mig ändå igår... Jag som sa att jag aldrig skulle dricka mer. Fast det blev bara ett glas vin och en drink. Var inte alls sugen, kände fortfarande av förra helgens söndag, och tråkigt var det ute också.
Men...

Jag blir så himla arg. Läste precis på
aftonbladet om Idol Lars. Nu ska TV4 ha ett krismöte pga av hans uppträdande i fredags. Visst sa han kanske lite onödiga saker, men jag förstår honom, om han inte får köra sitt koncept... vad är ddet då för mening med Idol?? Alla kan ju inte bli en vanlig "popartist"
Jag tycker Lars va bra och underhållande i fredags, han är alltid lika rolig att titta på... och det är ju Lars! Varför ska han vara nånting han inte är? Tycker faktiskt att TV4 får skärpa sig nu...och jag gillar inte Laila Bagge, Saknar Kishti faktiskt!

ajja... nu ska vi se en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback