Ja se de snöar

Morsning korsning,
idag funderar jag på om jag ska orka åka ner på polisstatonen och fixa mig ett pass. Benny fick ju nämligen en tallinresa av mig i födelsedagspresent, så det kan ju vara smart ha passet klart då vi bestämmer oss för att åka. Det snöar så förbaskat idag också, så vet inte om jag ids ta mig ut... sen bheövs det städas, byta sängkläder, sortera tvätt å sådana grejor också, men helst av allt skulle jag bara vilja åka ner och handla lite julklappar, ta en fika och bara slappa idaag... men så blir dte nog inte.

Vad ska man äta idag då, någon som har middagsförslag?


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag brukar dubbla receptet rakt av så räcker det till ett antal matlådor också;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback