inte alla dagar man blir pruttad

Idag har jag vart ledig från praktiken, skönt!
Vaknade dock rätt tidigt av att dem borrade i huset, det är dags för fiberbredband, och vid 10 snåret var det dags att komma in i vår lgh och fixa, drygt!
Sen kilade jag ner på stan och käkade lunch med Frida, det var mycket trevligt, va längesen vi träffades nu.
Sedan hittade jag även ytterligare en present till Benny som snart fyller år.
Ikväll stack vi iväg till Robert och Emma i bjästa, riktigt roligt, Johannes och Camilla hängde på också, oj oj! Imorn är det beräknat att Camilla ska föda, spännande...
Och lille melvin var på riktigt bushumör... han ville att jag skulle kittla honom. Ja visst gjorde jag det, men vad fick jag igen, han fes på mig....2 gånger!! Tur att det inte är lika äckligt då en två åring fiser som en vuxen...
Nu ska jag sova, gruvar mig för hur man ska komma upp imorn, i vanliga fall har jag ju  sovit 1-2timmar! Sömntuta som jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback