Farväl, adjö..hejdå

Idag har jag sagt hejdå till en av mina bästa vänner.
Inte hejdå för evigt... men ett hejdå, farväl eller adjö...eller vad man nu ska säga.
Min käre vän E ska flytta till Karlstad till sin käresta. Eller säger man käresta bara till en tjej?? Hmm
Iaf..
Det var skitjobbigt... började nästan att gråta när jag såg henne innan vi skulle fika, för att jag vet att det skulle bli jobbigt att säga hejdå.
Ja, när vi väl fikat klart och jag skjutsat hem henne...så ja vet inte vad jag skulle säga.
Jag är en väldigt känslig person, men att säga hejdå till E var skitjobbigt. Kommer sakna henne så enormt mycket!
Jag kan iaf säga att det kom några tårar eller fler när hon klev ut ur bilen!!

Jag önskar dig all lycka, och är glad för din och R skull! Kommer sakna dig jättemycket! Kram på dig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh, allra käraste Ullis! Jag har inte läst din blogg på megalänge så jag läste inte det här förrän nu.

Jag var också alldeles... ja, knäpp, när det var dags för mig att kliva ur bilen. Jag ville helst bara hålla om dig jättehårt och gråta massor. :p För jag saknar dig, hur mycket som helst, och jag tänker på dig nästan varje dag. Hur det går för dig på jobbet och sådär och jag håller tummarna nästan jämt att du ska hitta något annat. Du är så värd det, du är världens bästa!

Love you!

2008-06-04 @ 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback