fantasi

jag har faktiskt ganska dålig fantasi...
det här med bloggandet går inge vidare... jag har liksom inget intressant att skriva om mig själv, eller om mitt liv,
Just för att mitt liv är ganska tråkigt, jag jobbar 6 dagar i sträck Oftast! Sedan åker jag till övik, är med benny...och sen ja...inge mer...!
Ja ganska tråkigt!!
Jag försöker skriva om min viktnedgång...men de går ju åt skogen. Hinner aldrig ta mig iväg, eller snarare tar mig inte tid att ta mig iväg till viktväktarna. Och sen är de ju det här, jobbar man för mycket, då ids man inte... eller nått.
Men jag vill, jag måste.... det här suger!!!

Idag hade vi förresten en gäst som frågade om vi hade kokt potatis och pölsa, och gärna lite rödbetor.
Han va faktiskt seriös... Tror gubben hade gått vilse...
Men ibland undrar man ju om folk driver med en!!!

Kommentarer
Postat av: NX

Hehe. Påminner lite om den där gubben som ville ha öl som du skrev om =P

2008-05-09 @ 23:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback