Lördag

Ja, smörgåstårta, jordgubbar och grädde, mat i massor, hembakt tunnbröd... Ja, lördagens 23 points var nog gjora vid lunch redan. Men men, trevligt hade vi.
Inge fisk fick vi i pimpeltävlingen heller... 100 spänn för att vara med i en pimpeltävling, och dessutom inge fisk heller, katastrof! Fast det var mysigt ändå, och Benny blev glad, då blir jag glad.
Vi var sugen på gå ut igår också, men dels kände jag ingen som skulle ut, och sedan skulle Bennys kompisar på parken, vilket vi inte kände för. tråkigt och dyrt kändes det. Så vi drog hem en film som vi skulle se... men...
vi somnade, tidigt! Törs inte säga avd klockan var, men cirka 20.00.... sen sov vi hela natten.
Till cirka 8.00 imorse, då väckte jag Benny!! Så vi såg filmenimorse....

Kommentarer
Postat av: sunniva

jag va också på pimpeltävlning i lördags :) fast jag blev bjuden på den 100ingen.. fast jag vann inte heller något :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback